Nya discar

 
Nu så mår man lite bättre från förkylningen som har hållit i sig ett tag och det har varit fint väder till skillnad från de senaste två veckorna när det bara har regnat. Så jag passade på att prova de nya discarna ikväll, de som jag fick i födelsedagspresent.
 
Innan har jag bara kört med en disc men egentligen ska man ha olika beroende på en massa olika faktorer men om man bara gör det för att det är skoj så räcker det med tre, en putter, en mid-range och en long-distance/driver, lite som vanlig golf misstänker jag. Det som var lite roligt med de här discarna var att det var asagudar/symboler på dem, som Tor, Mjölner och Midgård.
 
De funkade väldigt bra, kändes lite ovana i handen bara men det tar ju bara några gånger så. De är ju för nybörjare med så det gick att kasta dem betydligt längre och stabilare än min gamla som är en proffs-disc, fanns egentligen bara en nackdel med dem, de var inte så stryktåliga, man träffar ju rätt så mycket träd efter ett par gånger.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar