Äntligen lite vår!

 
En månad försenat förvisso men nu äntligen så börjar det att kännas som lite vår, det har ju till och med börjat dyka upp lite fina vårmotiv som krokus och påsklilljor som jag bara var tvungen att fotografera.
 
Jag provade att fota dem vid olika tider på dygnet som jag brukar göra med blommor för man vet aldrig när det blir bäst resultat, oftast brukar det ju stämma in rätt bra med golden hour alltså vid solnedgång men inte alltid eftersom många blommor vecklar ut och in sig beroende på vilken tid på dygnet det är.
 
Jag har även fått se årets första fjärilar, citron och nässelfjäril men de har jag inte hunnit fota ännu, jag ska nog vänta till det blir lite fler av dem, det är ju så jobbigt att försöka fånga en enstaka fjäril på bild än att vara vid några blommor där fler samlar sig.
 
Hoppas bara på fint väder i helgen också!
Natur - Vår - blommor - macro
1
Maria

Ja nu får vi väl säga att våren äntligen är här :) Underbara bilder!!

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar