Stjärtmesen

 
Efter den lilla Ölands-trippen förra veckan så fick jag lite mersmak av att fota fåglar igen så jag var tvungen att gå en liten promenad bara en bit ifrån där jag bor och jag fick se lite fåglar här hemma också. Särskilt roligt var det att få se stjärtmes igen, det var flera år sen sist. 
 
När jag har sett den så har det nästan uteslutande varit just vid vintern så det kommer nog ta ett tag tills nästa gång igen, men flera år behöver det ju inte ta haha. De är rätt så svårfotade då de är så små och de är aktiva hela tiden så det blir ofta "spray and pray" när man ska försöka fota dessa små rackare.
3
Rebecca Adnell

Snyggt fångat!

Svar: Tack så mycket Rebecca! :)
Kontakt: [email protected]

Maria

Åhh dessa små fåglar som är sååå sööta :) Såå fina bilder du fick på den <3 Jag har sett stjärtmes en gång, men hann aldrig med att ta nåt foto :(

Svar: Ja visst är dom, tack så mycket Maria! Såpass, ja de är ju väldigt snabba som sagt :)
Kontakt: [email protected]

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Åh vilken liten söt fågel :D
Fina bilder du fick på den! :)

Svar: Tack så mycket Annie! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar