Fjärilarna är snart borta

 
Nu är säsongen för fjärilarna snart slut och det är ju lite synd men som vanligt så har det inte varit något fjärilsår det här året heller, tycker att jag säger det varje år men för länge sen så var jag med om ett riktigt bra fjärilsår så när man vet hur det kan vara så förstår man när det är ett mindre bra år så att säga.
 
Även om det inte har varit så många att se till antalet så har jag däremot fått se lite nya arter och det är ju rätt kul också, får hoppas att det blir så nästa år med, fast lite fler.
Fjärilar - Makro - macro
3
Happy

Vilka hoppas du på att få se nästa år? Jag har försökt hitta nmemosynefjärilar, jag har hittat smånunneörter men gått bet...

Svar: Jag är nog inte ute efter någon särskild utan vill bara se så många nya som möjligt, jaha nä någon sådan har jag nog inte heller sett.
Kontakt: [email protected]

Emma Engström

Åh vilka fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Kontakt: [email protected]

Ida - foto & häst

Riktigt fina bilder :)

Svar: Tack så mycket Ida! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar