Intervjuad av Kalmar läns tidning/Nybro Tidning

 
Då var det dags igen haha, detta är ett rekord för mig när det kommer till att vara med i media, tre intervjuer och fem lokaltidningar på ett år, jag gissar att det inte kommer bli fler det här året. Det var lite märkligt när jag kollade i min inkorg så fick jag mail från en tidning och två minuter senare från en annan och jag tror det är för att "fisgjusen med gäddan-bilden" blev rätt så populär åtminstone lokalt efter att jag hade lagt upp den bilden i Kalmars facebbookgrupp.
 
Väldigt roligt är det i alla fall men frågorna man får är väldigt lika så intervjuerna blir lite samma men jag får visa llite olika bilder som jag har tagit och det är ju alltid skoj.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar