Ännu mera snö

 
I mer än en vecka nu så har det varit helt snöfritt där jag bor och det har till och med börjat dyka upp en och annan vårblomma sen så fick man höra om all snö som skulle komma uppåt i landet och då hoppades man ju på att få slippa det men icke, idag började det att snöa som bara den och det håller fortfarande på.
 
Inte så kul eftersom när det börjar att komma en del vårtecken och sen blir det minusgrader då avbryts ju vårblommorna och tillslut dör de vilket resulterar i en vår med mycket mindre blommor och sämre fotomöjligheter.
3
Josäfin Andersson

så mysiga bilder!! :D älskar sista! får aldrig dem att bli nå bra när jag försöker mig på haha

Svar: Tack så mycket! Den är faktiskt handhållen, annars så brukar jag använda stativ när jag tar sådana bilder. :)
Kontakt: [email protected]

Susanne

Snygga bilder trots snön (jag är INTE ett fan av vinter och snö)! Nästan så jag tror du är granne med mig när jag ser den sista bilden som ser ut som Lillån här i närheten.
Det har äntligen slutat snöat är iallafall.. var lite orolig att vi skulle få sådana där mängder som i Norrland.. usch och fy.

Svar: Tack så mycket! Inte jag heller, eller det kan vara snyggt att fota men cirka två veckor med snö på vintern är lagom hehe. Här fortsätter det att snöa vi har fått 13mm under två dagar vilket är rätt mycket för att vara här.
Kontakt: [email protected]

Maria

Så fina bilder! Snön har missat Lidköping, för här har vi inte mycket till snö nån centimeter bara :)

Svar: Jaså vilken tur ni har :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar