Snow flakes

 
Förra helgen när det snöade som mest så försökte jag ju mig på att fotogafera lite småfåglar och hoppades på att få lite fint fallande snö i bakgrunden men som jag beskrev sist så var det alldeles för mycket snö så i vissa stunder när det inte var några fåglar där så kom jag på mig själv att bara fota snön.
 
Det var inget jag hade planerat utan jag bara gjorde det rent reflexmässigt, jag misstänkte väl att bara snön i sig kunde bli snyggt på bild. När det var så mycket snö med så var det ju rätt så lätt att få det att synas i bilderna, annars kan ju det vara rätt så svårt ibland, sen med den nya kameran med den snabba och bra autofokusen så var det inga problem att fokusera på snöflingorna heller.
 
Jag hade egentligen velat fota den här helgen som kommer men vi får se hur mycket jag hinner med eftersom jag har rätt så mycket annat att göra sen så ska jag fira farsan som fyller år och sen så är det en vän till mig som fyller 25 så det blir mycket kalas den här helgen om man säger så.
2
Louise

Fina bilder ! 😃

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Maria

Så superfina bilder!

Svar: Tackar! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar