Totally sick


Som att det inte var nog med tråkigt väder så att man inte kan fota någonting kul så ska man bli sjuk igen, asså det är så tröttsamt. Förr var jag förkyld max en gång om året men så fort jag är i närheten av syrran som är sjuk mest hela tiden så blir jag också det på en gång.
 
I och med att jag har skrivit om det på bloggen så kunde jag gå tillbaka i arkivet och se att jag är numera förkyld var 2,5 månad, lite skillnad mot en gång om året, hon får ta och bättra på sitt immunförsvar om hon ska jobba kvar på samma ställe säger jag bara.
 
Så nu blir det två dryga veckor men eftersom det inte finns något att göra så är det bara att hålla ut, det gör jag med kaffe/te-drickande och redigera bilder i Photoshop.
1
Maria

Krya på Dig!!

Svar: Tack så mycket!
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar