Cold bokeh

 
Jag hittade några bilder som var tagna en vecka innan kameran gick sönder men som inte var redigerade så jag tänkte att någonting kan man väl få ut av dem med lite redigering och så. Motivet i sig är kanske inte så snyggt men jag var mest ute efter bokeh-ringarna eller "femkanterna" kanske man ska kalla det eftersom jag använde en rätt så liten bländare f/8.
 
Sen så ville jag framhäva den kalla känslan som det är ute nu, har tänkt flera gånger att om den skulle vara nån gång som kameran gick sönder så skulle det vara den här årstiden för nu finns det inte så mycket att fota, det är bara grått och kallt ute för det mesta, men ja alltid finns det ju något att fota.
1
Maria

Jättefina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar