Mera vinter

 
Då var det dags för helg igen och jag ska försöka hinna med att fota och testa kameran lite mer men jag hinner inte riktigt med att redigera bilderna och så, de här bilderna är ju tagna förra helgen och så här ser det inte riktigt ut längre, all snö är borta så vi får se vad det blir för slags bilder den här helgen men som sagt huvudsaken är att jag får lära känna kameran.
 
Nu ska jag fortsätta redigera lite mer bilder, lyssna på musik och dricka gott kokkaffe, första gången jag gör det faktiskt annars så brukar det bli bryggkaffe men farsan kom hem med en kanna idag som man ska göra sådant kaffe med, så det ska bli intressant.
3
Maria

Sååå fina bilder! Den första är magisk, lite trolsk :)

Svar: Tack så mycket Maria! :)
Kontakt: [email protected]

Linnéa

fina bilder:)

Svar: Tack så mycket Linnéa! :)
Kontakt: [email protected]

Madelene Englund

Åh ännu fler fina bilder på vinter Sverige

Svar: Tackar! Ja det blir några stycken hehe.
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar