Ny kamera!

 
Det har gått fyra veckor sedan min kamera gick sönder men nu äntligen så har jag fått hem den nya kameran och som många andra som har ägt en Canon 7D så har även jag varit väldigt nöjd med min och där av blev det att jag köpte mig en Canon 7D Mark II, det vill säga den nya versionen av den gamla kameran.
 
Utseende mässigt så är den ju väldigt lik den gamla, det är bara några nya knappar och lite olika funktioner på dem och så, men den stora skillnaden är ju mjukvaran med den nya autofokusen och att jag kan fota 10 bilder i sekunden istället för 8, det tror jag kommer göra stor skillnad när jag fotar fåglar och annat vildliv.
 
Jag fick hem den igår så jag har inte hunnit använda den så mycket ännu, just nu försöker jag bara ta in allt nytt och lära mig att använda de nya funktionerna genom att läsa manualen och kolla på filmer om den. Men jag tror och hoppas att jag kommer att bli lika nöjd med den här som jag var med den förra.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar