Snö igen

 
Då var det dags igen, det har gått ett bra tag nu utan snö men inatt så kom det ca 2-3 dm och jag lär ju inte vara den enda som märkte av det då det verkar ha kommit över nästan hela Sverige. Lite förvånade är det också att meteorologen hade rätt för en gångs skull annars så brukar det ju bli tvärtemot vad de säger.
 
Nu kan man ju säga att första snön kom i år annars så brukar de flesta säga i december att första snön kommer men då har man ju glömt att vintern är ju under några månader i början av året också. Första gången i år som man fick skotta också men nu är det på plus-sidan så det kanske ändå hade smällt bort, eller så kommer det mer imorgon, vem vet? 
2
Maria

Det har kommit snö hos mig också under natten. Blev jättepaff när jag tittade ut genom fönstret i morse :) Men det lyser upp i allt det gråa :)
Jättefina bilder!

Svar: Ja det är ju en fördel med det iallafall, tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Alice Lindström

Här snöar det för fullt, fast vi har några dm sedan tidigare så för mig får det gärna räcka nu.

Svar: Räcker för mig också, vill inte skotta mer haha :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar