Dags för fjärilarna!

 
Nu kan man äntligen fotografera fjärilar igen, jag har väntat väldigt länge på att det ska dyka upp några och nu verkar det ha kommit rätt så många. Det kan ju så klart variera en hel del beroende på vart någonstans i landet man bor även lokalt kan jag tänka mig men Kalmar/Öland-området där jag håller till så har det varit rätt så dåligt med fjärilar fram till nu.
 
Vad kan man få se då? Ja en hel del som till exempel flera olika sorters blåvingar, olika sorters pärlemorfjärilar, citronfjäril, påfågelöga, kålfjäril, ängsnätfjäril och många fler men de är ungefär dessa som jag brukar få se när jag är ute och fotograferar.
 
Har ni någon favoritfjäril?
Fjärilar - Natur - macro
2
Maria Pettersson

Herregud, så fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Maria

Så vackra fjärilsbilder! Min favoritfjäril är nog påfågelfjärilen :)

Svar: Tack så mycket! Den är väldigt fin ja :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar