Fota annat som flyger

 
Jag var tillbaka vid Kalmar Dämme för ett par dagar sedan men nu var det helt dött, det verkar som att det är högsäsong för fåglarnas häckning nu och då är de inte ute så mycket på de vanliga ställena där man brukar fotografera dem.
 
Men i brist på fåglar så får man ju försöka hitta andra motiv och just den dagen så verkade som att alla sländorna hade kommit dit samtidigt, det var verkligen en invasion, så åker jag dit igen inom ett par veckor så får jag nog rikta in mig mer på dem sen så kommer ju förhoppningsvis fåglarna tillbaka snart.
Natur - Sländor - djur
1
Maria

Så fina bilder! Jag har inte sett en endaste slända än :)

Svar: Tack så mycket, det tog ett tag för mig med men plötsligt så dyker de upp en dag :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar