Grönsnabbvinge

 
Det fick bli en sväng med kameran i trädgården för att se om jag kunde hitta några fjärilar eller andra macro-motiv men jag hittade bara en fjäril och det var kanske inte så bara för jag kan inte minnas att jag har sett eller fotat den här sorten förut, ser nästan ut som en blåvinge fast grön då.
 
Jag är rätt så dålig på namn när det kommer till blommor, fjärilar och insekter och det kan vara svårt att hitta rätt i böckerna och på internet eftersom inom dessa kategorier så kan väldigt många arter se likadana ut. Den här hittade jag dock relativt snabbt "Grönsnabbvinge", om jag nu har hittat rätt det vill säga hehe. Blir nog att vänta lite om det ska komma ännu fler motiv än detta.
Fjäril - macro
2
Maria

Åhh vilken fin fjäril du fotat :) Jag har heller aldrig sett en sådan förrän nu då jag tittar på dina bilder. Kan hålla med dig om att det kan vara svårt att hitta vad man fotat för något ibland :)

Svar: Tack så mycket! Ja eller hur :)
Kontakt: [email protected]

Josäfin Andersson

så snygga bilder :D

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar