Macro i trädgården

 
I helgen så tänkte jag att det vore en bra idé att testa macro-railet som jag köpte för ett tag sen men efter flera veckor utan en enda regndroppe så skulle det ju så klart regna hela helgen, inte så lätt att fota macro i trädgården då.
 
Men ibland så blev det lite uppehåll och då passade jag på men när det är dåligt väder så är det inte så där jättemycket kryp som tittar fram direkt. Det blev mycket på frihand så jag får helt enkelt ta och testa macro-railet vid ett bättre tillfälle.
gräshoppa - insekter - macro - närbild
2
Iza Palm

Vad för macro kit är det ? Objektiv eller filter set? :)

Svar: Jag fotar med ett macroobjektiv "Tamron 90mm 2.8" och nu har jag köpt ett macro-rail som jag testar mig fram med. :)
Kontakt: [email protected]

Maria

Det blir inte alltid som man tänkt sig, men du fick ju superfina bilder ändå :)

Svar: Aldrig som man tänkt sig haha ;) , tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar