Höstsvampar

 
Jag gav mig den på att jag skulle hitta lite svamp som gick att fotografera, så större delen av lördagen och söndagen åkte jag till flera olika ställe för att öka mina chanser och det blev både med cykel och bil och även om det är rätt så dåligt med svamp så hittade jag några, det måste man ju göra till slut om man letar på så många ställen som jag har gjort nu, annars vore det ju väldigt konstigt.
 
Förhoppningsvis så kommer det fler svampar längre fram på hösten, så det blir att hålla lite utkik nu under helgerna. Eftersom det är min favoritårstid så vill jag ju få ut så mycket som möjligt av den och fota svamp och göra sådana här mustiga redigeringarna är en del i det hela helt klart.
Höst - Natur - macro - svampar
5
Alice

Vackra bilder!

Svar: Tackar!
Kontakt: [email protected]

Yasmine

Underbara bilder! Och skam den som ger sig, kul att du hittade tillslut :D

Svar: Tusen tack! Ja precis haha :)
Kontakt: [email protected]

Iza

Härligt att jaga svampar :D Hade velat fota lite jag med, men svårt att krya i blåbärsriset när Oden (valpen), smått hoppar på dig då :) Mysiga bilder!

Svar: Ajemen, haha ja när vi är ute med våra hundar så får någon annan ta hand om dem när jag fotar för som du säger fota med hund i närheten är inte det lättaste ;)
Kontakt: [email protected]

Iza

Lyckligtvis kommer Oden alltid vid inkallning, om han springer löst, och allt det där. Men just nära marken är tufft xD :D

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Älskar alla svampar som finns att fota nu :D

Svar: Ja alla som finns, men de som inte finns är det svårare med ;) haha
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar