Tezla bland höstlöven

 
I helgen så var jag hundvakt åt Tezla och ett gäng andra hundar som fick stanna hemma medan de andra var iväg och tävlade och till skillnad från nu så var det väldigt fint väder ute och nästintill alla löven hade fallit ner från träden på tomten.
 
Då tänkte jag att jag kunde försöka att fota Tezla bland dem och det är inte så lätt i vanliga fall även om jag har med mig någon som assisterar med godis, kommandon och så men den här gången var det ju ännu svårare när man var helt själv och det enda som Tezla ville göra var att springa runt och leka med pinnar bland löven, hon förstod inte vitsen med att sitta fint och kolla på mig haha. Men några bilder fick jag sen så skulle det lekas en lång stund.
Höst - Natur - hundar
4
Annie - Fotograf i Stockholm

Så fina bilder på en fin hund :D

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Yasmine

Vilken sötnöt!!!

Svar: Det är hon ja :)
Kontakt: [email protected]

Cecilia

Åh så fina bilder. Det ser härligt ut.

Svar: Tack så mycket!
Kontakt: [email protected]

Josäfin Andersson

Superfina bilder :D

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar