Vår fågelvärld

 
För ett tag sedan så blev jag medlem hos BirdLife Sverige, och som jag har berättat tidigare så var det delvis för att få en prenumeration på tidningen Vår Fågelvärld och nu har jag fått första numret. Eftersom jag inte hade prenumererat tidigare på den tidningen så visste jag ju inte riktigt vad man skulle förvänta sig förutom att det handlar om fåglar så klart men har man bara läst fototidningar innan så är det ju lite svårt att veta.
 
Om resten av tidningarna är som den här var så kommer jag att vara nöjd, det var mycket intressant fakta och information både om svenska och utländska fåglar och det som var lite extra kul var det att dem tar med bilder ifrån facebookgruppen "fåglar inpå knuten" så med lite tur så kanske man kommer med i tidningen nån gång i framtiden.
1
Yasmine

Spännande! Jag tycker om fåglar och skulle gärna lära mig mer, men jag är inte riktigt där ännu! :)

Svar: Ja det finns ju väldigt mycket inom det området :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar