En vass-kväll

 
Lite konstig rubrik kanske men det blev mycket "vass" i bilderna den här gången så det fick bli så haha. Det blev inte så mycket fotande i helgen då jag var hundvakt och att det var stormväder ute med blåst och regn gjorde ju inte saken bättre.
 
Där av fick det bli en liten spontan fotorunda den här kvällen istället, oftast så har jag redan i förväg bestämt mig för vad jag ska fotografera men det händer ibland att jag bara tar mig till något ställe och sen så får det som finns där bestämma vad jag ska fota.
 
Eftersom man bor rätt så långt ner i södra Sverige så har ju inte riktigt hösten kommit hit ännu, jag ser många bilder som är tagna norrut och de får jättemånga och fina höstbilder men bor man längre ner så får man vänta lite längre, plussidan är väl att våren och sommaren kommer hit tidigare.
 
Det som stack ut mest i kvällsljuset var vassen så det var främst det som jag fotade och eftersom det kanske inte är så där jätteroligt motiv så fick jag lägga lite mer energi på redigeringen för att få dem lite mer intressanta. Leka runt i Photoshop är ju alltid kul!
Höst - Natur - kväll
1
Yasmine

Riktigt fina höstbilder, som vanligt! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar