Kusligt träsk



Passande bilder inför halloween, lite kallt och kusligt. Det var den här platsen som jag hade kollat upp med Gmaps, men det fanns inte speciellt mycket att fotografera där. Man hade nästa behövt dykarutrustning för att ta sig dit jag ville för att få grymma bilder.

Idag ska jag se om jag hittar något annat intressant ställe som man kan åka och ta sig en titt på, det är ju till och med lite sol idag, den har man inte sett på en vecka nu så ska nog passa på att gå ut och fotografera.
5
JULIA

Hej! Hoppas att allt är bra med dig!? Vad gör du denna lördag? :)

kram

Anonym

sv; okej! :) Jag har fotat! :)

Natalie

Jättefina bilder =)

erica 16 år [ fotoblogg ]

lust att göra ett bloglovin byte? :)

bbecka

Riktigt snygga bilder!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar