Fråga - Instagram?

 
Jag kom på för ett tag sedan att jag känner ju inte till er så väl, alla ni som läser min blogg och undrar därför om ni använder Instagram? Det hade nämligen varit väldigt roligt att få se vilka ni är och era bilder också såklart!
 
Så ni får gärna kommentera er Insta-profil, eller gå in på min -> Simongpixel <- och gilla/kommentera en av mina bilder så ser jag ju er i mitt flöde och kan kika in på era profiler.
10
Ida

Svar: Tack! Dock är det en fail-bild, men ^^

angelica

Sv: taack kul att höra!

Pedro

sv: tack så mkt, dsm! :)

Johanna

Svar: Tack så mycket! ja det är det verkligen!
Vilken fin blogg du har och riktigt fina bilder! :)

Svar: Tusen tack! =)
simonpixel.webblogg.se

erika

Jag heter lindsteri på instagram, men vi följer redan varann där. Fast jag vet inte om du visste att det var jag. x)

Svar: Jodå det visste jag allt! =)
simonpixel.webblogg.se

Rebecca

Jag heter rebeccafinne på instagram, men är tyvärr inte så väldigt aktiv för tillfället :/

Svar: Okej, ska in och kika iallafall. :)
simonpixel.webblogg.se

Enea | Fotoblogg

Sv: Tack så mycket!
Riktigt fina bilder du tar!:)

Svar: Tackar! =)
simonpixel.webblogg.se

Linn Ahlex

sv: det var de också! :D fin blogg du har!

Svar: Tack tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Camilla

Då ska jag in på instagram och kolla in dina bilder där och mitt insta-namn är camillamelcker...välkommen in och kolla.

Svar: Tack! Ja det ska jag göra! =)
simonpixel.webblogg.se

Emma

Jätte fina bilder! :D

Svar: Tack så mycket! =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar