Fråga - Camera Awesome Tutorial

 
För några dagar sedan så bestämde jag mig för att ladda ner fotoappen Camera awesome, efter mycket övervägande för som i allt jag köper så kollar jag upp det ganska grundligt för att vara säker på att det är något som jag verkligen vill ha.
 
Jag tycker att appens namn är så klockrent då det passa väldigt bra ihop med hur appen faktsikt är, det vill säga den är awesome och den har många bra funktioner som skulle vara användbart till systemkameror med faktiskt.
 
Nu till min fråga!
Är det någon som skulle vara intresserad av en tutorial/guide i bilder/text eller kanske video där jag visar hur appen är och dess funktioner?
3
Tommy

SV: Tack så mycket Simon!

Nor

Ja, gärna. Jag har provat på en massa olika appar men har inte hittat någon som jag tycker är tillräckligt bra. Men det skulle vara väldigt bra om du kunde visa hur appen funkar :)

Förresten, jag älskar att ta bilder och jag fick (äntligen) en systemkamera i present, men jag är inget proffs på att ta bild. Eftersom att du är bra på det, skulle du kunna visa lite "grund" tips för nybörjare? :)

Svar: Okej då kanske det blir en överblick på appen någon gång på bloggen. Det dyker upp en hel del tips är på bloggen då och då, så jag skulle rekommendera dig att följa mig på Bloglovin så ser du när ett nytt tips-inlägg publiceras.

Det finns många tips bland mina TIPS-kategorier och även en del i drop-down-menyn över min header där det står "Läsvärt". :)
simonpixel.webblogg.se

Nor

Jaha okej, vad bra. Ska lägga till det i mobilen så jag kan kolla varje dag, tack :)

Svar: Ajemen! Gör så! =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar