Attack-spindlar

 
Först så tänkte jag skriva en liten varning innan bilderna men jag hoppas att man förstår av rubriken vad för slags bilder som skulle vara med i det här inlägget. Har funderat lite på om jag ska visa de här bilderna eller inte eftersom alla tidigare inlägg som jag har lagt upp som har handlat om ormar, ödlor och spindlar har ratats när det kommer till likes och kommentarer, men sen kom jag på "hey det är ju min blogg så jag gör ju vad jag vill" haha ;)
 
Förstår verkligen inte ologiskt och irrationellt tänkande, det finns ju inga faliga spindar i Sverige, i andra länder kan jag förstå varför man har respekt för dem och till och med är rädd men när något är helt ofarligt så är det lite märkligt faktiskt.
 
Något annat märkligt är de här spindlarna i sig, jag har aldrig sett något sånt här i naturen förut. Det började med att jag fick se en fjäril som hängde under en blomma och sen fick jag se ett bi som hängde likadant och då började det ju att bli lite skumt, så jag vände på blommorna och där var det spindlar som hade sina byten i ett järngrepp, jag visste ju att de var rovdjur sen tidigare men det förvånade mig att de kunde ta så stora byten.
Close up - Makro - Natur - macro
3
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Så häftiga bilder, sådana där spindlar är coola :D

Svar: Tack så mycket! Ja eller hur :)
Kontakt: [email protected]

Alice Lindström

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Kontakt: [email protected]

Josäfin Andersson

så coola bilder ändå!

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar