Gravänder

 
Förra veckan så blev det inte så mycket fotografering då jag fick vara hundvakt när resten av familjen var i väg och tävlade, så det är ju rätt svårt att ta sig till några bra ställen när man inte har någon tillgång till bilen. Fast jag har fortfarande rätt så mycket bilder att gå igenom och redigera sen de senaste fototillfällena.
 
Ikväll valde jag att redigera bilder på gravänder och deras ungar som jag tog för ett tag sedan, det finns många fina andfåglar men de här tillhör bland de finare, kan ju ha och göra med att jag tycker om när fåglarna har lite olika färger, de vanliga bruna, svarta och vita fåglarna blir lite tråkiga i längden och med svenska mått mätt så blir det ju lite mer exotiskt med lite färger så att säga.
Natur - djur - fåglar
1
Cecilia

Fina fåglar ;)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar