Vi möts igen

 
Idag blev det en liten sväng till dämmet, ett ställe där jag har varit vid många gånger för att fota fågel och man kan väl säga att det både har varit en bra och dålig fotodag. Dålig på så sätt att det var väldigt varmt cirka 32+ grader, sen så blev det varken många eller skarpa bilder.
 
Men det som har varit kul är att jag fick se ägretthägern igen, första gången jag fick se den var på våren förra året och då fick jag veta att det var en rätt så ovanlig fågel i Sverige så att få se den igen var ju väldigt skoj, men det blev ett väldigt kort möte då den flög iväg väldigt snabbt och jag han bara få en bild när den var väldigt långt borta.
 
Sen så fick jag se cirka 30 ladusvalor och lika många tornseglare på nära håll, men de är ju så himla små och extremt snabba så att få en bild på dem är inte det lättaste men som jag brukar säga när man inte kommer hem med så många bra bilder "kul att få se det i alla fall".
Natur - djur - fåglar - vildliv
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar