Finner inga motiv

 
Jag har tänkt flera helger i rad nu att jag ska ut och fota men det har inte blivit av då jag antingen har fått annat att göra eller som nu när det har kommit så här mycket snö så är det i princip omöjligt att ta sig någonstans, vägarna är inte ens skottade här så att gå några kilometer i 5 dm djup snö har känts som alldeles för jobbigt helt enkelt.
 
Ikväll så var det rätt så fint ljus ute så jag var bara tvungen att gå ut men det fick bli bara i trädgården, jag tänkte att något motiv kanske man kan hitta även där men det var svårt, det är ju fint med mycket snö men nu är det så mycket att det bara blir snö på bilderna och inget annat och då blir det ju inte lika bra.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar