De sista fåglarna

 
Det verkar som att de sista fåglarna ha begett sig utomlands nu så det blir att vänta på vårflytten för att få möjligheten att fota alla fåglarna igen, så hur ska man göra nu när både höstmotiven och fåglarna har försvunnit?
 
Det blir inte så lätt men jag få ta och fundera ut något bra ställe att åka till och fota vid den här helgen.
3
Hanna Karlsson

Tycker motivationen till att fota fina bilder försvinner lite när det aldrig blir riktigt ljust ute.

Svar: Ja det håller jag med dig om.
Kontakt: [email protected]

Emma Engström

Önskar nästan jag också kunde vara en fågel och dra dit värmen finns! :'D

Svar: Hehe ja det vore ju inte så dumt, fast vill nog inte ha exakt samma som fåglarna med regn och storm på resan innan man kommer fram till målet ;)
Kontakt: [email protected]

Yasmine

Frost, man kan fota frost!!! Om det finns någon vill säga haha, men det hade jag imorse, vilket jag var superglad över :) Skulle dock också vilja flyga till varmare breddgrader, för jag fryser såå...!

Svar: Det kan man göra ja, men det tar nog ett tag till innan det kommer frost här :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar