Bloggen fyller 8 år!

 
Idag fyller bloggen 8 år, tiden går så snabbt att man glömmer bort hur mycket man faktiskt har fotograferat under alla dessa år. Dagen till ära så roade jag mig med att gå igenom lite bilder i farsans arkiv och hittade de här bilderna som han hade tagit under de senaste två åren, vi har lite som sport att "smygfota" varandra när vi är ute och fotar haha.
 
Den sista bilden fick mig att minnas när jag skulle ta mig upp med all utrustning för att fota ett av Skånes högsta vattenfall, höll på att ramla flera gånger eftersom det var så jäkla halt där uppe men som tur så klarade jag mig ifrån det.
4
Annie - Fotograf i Stockholm

Så roligt! Grattis! Kul med all fotodokumentation! :D Jag har bloggat på olika ställen sen 2006, men 2009-2018 hade jag samma, nu kör jag på min hemsida istället och bloggar mest om fotojobben :)

Svar: Verkligen! Tack så mycket! Ja det kan nog vara bra att ändra bloggportal eller till en helt ny "kanal" efter ett tag, vem vet i framtiden kanske det blir något annat för mig också. :)
Kontakt: [email protected]

Yasmine

Stort stort grattis! Vad kul :)

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Alice

Stort grattis till din blogg!

Svar: Tack så mycket!
Kontakt: [email protected]

Cecilia

Grattis till din blogg. Driver själv en fotoblogg sedan ett halvår tillbaka ;)

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar