Redan vårtecken!?

 
Det har ju märkts att det har blivit en förskjutning på årstiderna de senaste åren men jag trodde inte att jag skulle få se vårtecken redan i januari.
 
Det var när jag var ute i trädgården för några dagar sedan som jag fick se att våra tulpanlökarna hade kommit upp ovanpå jorden, vilket inte är så bra för de behöver ju vara i jorden om de ska överleva. Sen så letade jag vidare och fick se att snödropparna var påväg också.
 
Just nu har det kommit en hel del snö här igen, det skriftar mest hela tiden tycker jag. Inte konstigt heller att det finns mindre att fota på våren och sommaren om motiven börjar att växa nu för att sedan frysa sönder när de har kommit upp en bit.
1
Anna-Karin

Nej det har verkligen blivit knas med naturen. Nog för att man längtar efter att få fota just de där motiven men helst vill man ju att det ska vara den tid de faktiskt kommer att överleva. Du har iaf väldigt många fina bilder här på bloggen!

Svar: Ja visst är det så. Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar