Foto-planering

 
Just nu så håller jag på med lite fotoplanering, det vill säga att jag letar efter intressanta platser att åka till och besöka under det kommande året. Vanligtvis när resten av familjen åker iväg och tävlar agility med hundarna så brukar jag få vara hemma och ta hand om de andra som blir kvar.
 
Men ibland så får jag möjligheten att åka med och då brukar jag utgå ifrån vad tävlingen kommer att vara och leta fotoplatser som ligger runt omkring. Jag är ju primärt ute efter natur med vatten, och platser med mycket fåglar så det letar jag efter både på internet och i böcker som tipsar om bra naturupplevelser.
 
Har ni några bra fotoplatser i Skåne så får ni gärna tipsa om dem!
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar