Var med i tidningen

 
Det slog mig nu att jag har nog glömt att berätta för er läsare att jag var med i tidningen för ett tag sedan, någon gång i juni var det. Jo visst jag hade ett mail från Barometern i inkorgen en dag och de frågade mig om jag ville bli intervjuad angående bloggen, Barometern är för övrigt en lokaltidning i Kalmar län och jag har för mig att det är den största.
 
Inte så värst märkvärdigt egentligen kanske men jag tyckte att det var väldigt roligt att få vara med där och man fick även tipsa om tre bloggar och då tänkte jag att, nej nu ska jag inte bara välja bloggar som är jättestora för då är det ju inget bra tips om alla redan känner till det.
 
Det ska gå att förstora bilden, vet dock inte hur bra texten syns, det är lite sisådär med det så jag tipsar även om de bloggarna här på bloggen. De tre bloggarna som jag tipsade om var: Sanders, Michaelas och Sofias!
2
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar