Promenad

 
Idag så cyklade jag till ett naturreservat ett par kilometer hemifrån, jag tänkte att jag skulle börja säsongens svampfotograferande men jag förstår verkligen inte var alla andra är och plockar/fotar sina svampar för jag hittade inte mycket alls, precis som förra gången när jag skulle ut och fota.
 
Kanske är ett sådant år så man får vänta till mitten/slutet av oktober, det kan ju bli så ibland men det var länge sen. Hur som helst så fick det bli en promenad runt sjön som jag gick vid för några kvällar sedan då jag inte hittade någon svamp.
 
Efter lite trädgårdsarbete i helgen så får jag ta och åka till fler ställen, någonstans måste det ju finnas svamp som man kan fotografera.
Höst - Natur
1
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar