Kollar fotoställen

 
Var ett tag sen man lade upp något nytt här på bloggen men det har varit mycket nu med studier inför slutet av terminen, snart lite ledigt och då blir det mer fotande.
 
På helgerna har jag dock varit ute lite och kollat på nya och gamla fotoställen, sen har det blivit en del vandringsleder med hundarna. Så det har inte varit så mycket fotande utan istället mer planerande över vart man ska sen för att fota.
 
Jag besökte ett ställe där jag fick väldigt bra bilder på fisktjärnor och fiskgjuse för två år sen "Detta inlägget", och dessa arter brukar vara återkommande till sina vanliga boplatser, därför är det bra att åka tillbaka dit för att reka igen.
 
Sista bilden i det här inlägget så syns det inte så jättetydligt men där ligger det faktiskt en fiskgjuse-hona i boet, så jag ska åka tillbaka dit om ett tag när jag misstänker att den har fått ut sina ungar för att se om man kan få några bilder, det är mycket trafik när föräldrarna behöver skaffa mat till sina ungar och då är det ett bra fotoläge.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar