Tävling - vinn en illustration!


( Här är ett exempel på hur priset kan se ut, fast med din egen bild då!)

Nu är det tävling på gång och du kan vinna en illustration av din alldeles egna bild.


Tävlingen avslutas den 2 januari Klockan 00.00!
AVSLUTAD!


10
malin :)

sv; åh tacktack! :D

sofia

Sv: Märket på stativet är: "giottos vt 809" (Eller nått! Hehe) :)



Vad har du haft för dig idag då? :D

sofia

Sv: Jahaa okej! :)

Jag har varit hos mina kusiner och firat jul idag :)



Vad ska du göra i morgon då? :D

sofia

Sv: Okej, kul! :) Jag ska bara ta det lungt.. Trodde först det var måndag i morgon men nu blev det ju helt plöttsligt en dag extra så jag vet faktist inte vad jag ska göra :P Det visar sig! :D

Linda

sv: Tusen takk! :-)



Stilig bilde!!

malin :)

sv; hoppas inte att ngn mer vill va med haha ;$

sofia

Sv: Ja det är ju det :)

Vad ska du göra idag? :D

sofia

Sv: Haha okej ;)

Madelene

Sv: Tack så mycket! Men du är så mycket duktigare. Komemr nog fortsätta besöka den här bloggen faktiskt :D

rebecca

vad snyggt använder du ritplatta då du gör illustrationerna eller data mus?

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar