Regniga dagar

 
Det har inte varit ofta den här sommaren som det har varit sol tre dagar i rad eller mera, nej efter två dagars sol så kommer regn, det är en väder-regel förmodligen. Fast denna vecka har jag lite saker att göra inomhus faktiskt som t.ex en illustration till ett företag, dock så vill man ju kunna gå ut då och då så man kan fota av sig.
 
Det börjar ju alltid regna när man har planerat något också eller några hundra meter utanför huset när man har gått en bit men om det inte regnar imorgon så tror jag att jag ska upp tidigare än vanligt och fotografera. 
2
Rebecka

Sv: Ja jag såg det :D, din såg dock lite mer avancerad ut än min, min har nämligen bara en knapp ;). Vad har din för funktioner egentligen?

Svar: Det är lite mer än vad det ser ut, jag kan egentligen bara använda S-shot och 2S-2 sekunders fördröjning, de andra tre knapparna är till kompaktkameror så man ska kunna zooma med de knapparna. :)
simonpixel.webblogg.se

Alice - bilderbyalice

sv: jaa!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar