Hitta nya fotoställen

 
Idag var jag ute en sväng med fotoutrustningen och cykeln tog jag med mig. För idag var jag vid ett naturreservat som jag aldrig har varit vid innan men det blev bara en kort visit, ca 1 timme eller något sådant.
 
Det blir nog fler vänder dit om man ska få se allting som finns där för reservatet var nämligen 112 hektar så det finns ju förmodligen väldigt många vattendrag och annat som man inte hann se idag, de ska finnas pärlugglor där med och det hade man ju velat se någon gång. 
6
A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

Vad kul! Var ligger det någontans? Bor ju också i Kalmar så vore kul att veta :)

Svar: Detta ligger dock vid Nybro men Dämmet i Kalmar är också ett fint stället tycker jag. :)
simonpixel.webblogg.se

Linnea

Otroligt vackra bilder. Tror det blir fler helt outstanding bilder därifrån i framtiden :)

Svar: Åh tack så mycket! Det hoppas jag att det kommer att bli =)
simonpixel.webblogg.se

Jessika

Sjukt fina bilder! ^^

Svar: åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotograf Annie

Vad kul att hitta nya fotoställen :) Det ser jättefint ut på bilderna :)

Svar: Ja det är alltid roligt att vara på ställen som man aldrig har varit vid innan, får ta och utforska det stället mera någon dag. :)
simonpixel.webblogg.se

Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Fina bilder, älskar den översta!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

erika

Hjälp så fint ställe det verkar vara! :O

Svar: jovars det fanns allt från väldigt torra ställen till regnskogsaktigt =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar