Varierat



Snacka om varierat väder nu för tiden, igår började det att bli lite småkallt när jag var ute en sväng med kameran och idag på morgonen så snöade det haha väldigt passande när man fick känna på lite värme så ska det bli kallt några gånger till. =)
5
Rebecka Johansson

Mycket bra bilder! Jaså vad kul, då får jag hålla ögonen öppna :D

Linn

sv: Det står lite om mig i menyn på min blogg, men jag är född 1993, så tar studenten nu i vår. Jag gillar porträttfoto allra mest, modefoto dessutom. Jag har en Canon Eos 5D Mark II :)

Tone

Så typiskt med sådant väder i mars-april..

Men bilderna tycker jag om! :)



SV: Du kanske kunde ta egna bilder som har lite med antingen temat i filmen eller själva filmen att göra? Om det är så att du gärna vill använda endast dina egna bilder i bloggen. Men annars går det ju vilket som. Det är ju schysst med någon typ av bild till texten, för att läsaren ska kunna ta in budskapet i texten. :)

malin [fotoblogg]

härliga bilder :)

Julia Hill

Superfina bilder! :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar