Redigering med mycket filter!

 
Ja, det är verkligen rätt tid för att redigera med mycket filter. Det känns som att folk gör det oerhört mycket med tanke på vad Photoshop och Instagram har att erbjuda så blir det ju väldigt lockande. Fast tyvärr så finns det ju alldeles för många filter som är för blaskiga och ser inte alls så fint ut. Så därför har jag nyligen installerat ett plugin med en massa professionella filter så att man kan använda dem när man gör sina vanliga redigeringar.
 
För er som inte såg mitt tweet innan så skrev jag detta: "Tredjeparts-plugins till Ps och Lr blir bara mer och mer kraftfullt, WINNING!" och det är faktiskt sant, detta plugin:et som jag lade in i Ps är otroligt kraftfullt, kanske därför proffsen tipsar om det. Nu kanske ni undrar vad det är för plugin men jag kommer låta er få klura lite på det, tror inte att så många av er som använder det ännu, men vad vet jag? Kanske kommer att berätta det inom en snar framtid, det är ingen som vet hehe.
5
Erica

Super fina bilder! Väldigt somrigt och man längtar lite till nästa sommar, fast bara lite...

Sv: Tack så mycket! Ja, visst var det coolt!

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Alva Carlbom, fotoblogg

Sv. Tack! :)

Fatma

sjukt härligt!

Svar: Åhja! :)
simonpixel.webblogg.se

ida

tack så himla mycket :) dina blogg är så himla fin!

Johanna [foto]

Jättefina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar