Blurry nature

 
Vilka problem man har haft den senaste timmen när jag har redigerat bilderna. Jag kan inte komma på vad det heter som jag har gjort med de här bilderna, det vill säga när man har saker framför objektivet så det blir en sådan suddig-effekt.
 
Någon som vet? Snyggt tycker jag det blir iallafall och jag kan verkligen rekommendera att ta den här typen av bilder, kan göra ett tips-inlägg om hur man tar den här typen av bilder om  någon vill eller om ni inte förstår vad jag menar.
4
Camilla

Jättefint, vet vad du menar, men vet inte heller vad det heter.

Svar: Tack! Haha ja visst är det störande att man inte kommer på ordet, om det nu heter något särkilt. Kanske få komma på ett eget namn för det. :)
simonpixel.webblogg.se

Milina

Grymma bilder!

Svar: Tack så mycket!
simonpixel.webblogg.se

Tommy

SV: Tack , ja verkligen :)

Tittar in här varje dag och blir lika imponerad varje gång av alla fantastiska foton!

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Sofia Holmberg - Foto / Musik

SV: Hehe ja, han sa de :) Jätteschysst!

Svar: Lugnt, bara roligt att få rekommendera lika entusiastiska fotobloggare som mig själv. =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar