Let's Shoot #9 - Gammaldags

 
Den här gången slumpades temat till "gammaldags" och så fort jag hör det ordet så tänker jag alltid på analoga kameror och gamla negativ, vet inte riktigt varför men så är det. När jag började med fotografering för länge sedan så fotograferade jag faktiskt analogt, det kanske man inte tror hehe. Så när äldre fotografer skämtar om den gamla goda tiden då man hade 24-25 bilder på sig och sådana gamla referenser så förstår jag det med.

Projektet "Let's Shoot" går ut på att Jag, SofiaInaHanna & Fo slumpmässigt väljer ut ett tema i början av varje månad och under den månaden tar fram vår kamerautrustning och själva tolkar och slutligen publicerar varsin bild som vi tycker passar in på temat. Om ni vill följa projektet och se alla bilder så kan ni göra det på våran Facebook-grupp som ni hittar här!
4
Lisa

Wow, den här bilden är helt galet snygg!

Svar: Åh tackar! =)
simonpixel.webblogg.se

Sofia Holmberg - Foto / Musik

Åh, grymt snyggt!
Du måste lägga upp en guide på den redigeringen :)

Svar: Tack så mycket! Jaså, ja det kanske jag kan göra men det krävs lite extra-saker i PS, i video eller bild-form? :)
simonpixel.webblogg.se

Anneli - A'la Foto

En grymt snygg bild! Och så läckert med filmen i bakgrunden!
Det är lite synd att du gått ur mer-trafik för helt plötsligt har jag inget naturligt sätt att hitta dig men så ibland dyker du upp och då kommer jag hit!

Svar: Tack så mycket! Hehe ja, du nämnde det för ca ett halvår sedan, använder du inte bloglovin då? :)
simonpixel.webblogg.se

Tommy

SV: Haha, eller hur . Galet, men jag fullkomligt älskar det ! :)

Svar: Ajemen, måste vara väldigt roligt att få vara med om, grattis! =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar