Gott nytt år!

 
Som vanligt så får jag önska er det lite tidigare än tolvslaget eftersom Blogg Esses sever brukar vara överbelastad, det märkte jag redan igår när jag skulle blogga, fick bara upp den där kossan/error-sidor hehe.
 
Vanligtvis så brukar jag inte ha några speciella nyårslöften men i år kanske jag har ett som handlar om bloggen faktiskt. Sedan jag startade bloggen har jag i princip bloggat varje dag men efter den här hösten så blev det lite mindre, vet inte riktigt varför men så blev det.
 
Så löften som jag ska försöka hålla blir, att jag ska bli mer aktiv på bloggen och med fler "bättre" inlägg, spelar ju ingen roll hur ofta man bloggar om det inte är något bra, inte sant? Det är halva löftet, andra halvan är att jag ska försöka skriva mer inlägg som jag gjorde i början och sådana som jag gillar d.v.s mycket tips-inlägg både om foto, filmning och redigering. Hur låter det?
 
Till sist vill jag önska mina läsare och bloggvänner ett riktigt gott nytt år!
1
Elin Magnusson

tips-inlägg är alltid uppskattat från kunniga människor, och du är det :D
gott nytt år simon!

Svar: Tack så mycket Elin! :) Gott nytt år! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar