Snöskottning - Let´s go!

 
Den här dagen skiljde sig inte så mycket från resten av veckan som har varit då det kom ca en decimeter snö till, då var det bara dags igen att bege sig ut och skotta i vanlig ordning. Gif-animationen är före och efter ca 15 minuter in i skottningen, sen hade jag uppfarten och några gångar till kvar.
 
Men som tur är så är det väldigt lätt snö att skotta, gör man det själv så tar det ca 1 timme, jag minns förra året då det tog ca 2-3 timmar istället för det var så mycket blötsnö, vi hade verkligen behövt en snöslunga känner jag.
2
Hannah

Hej, du som är duktig på att redigera, har du lust att kika in på min blogg en snabbis och ge något tips på hur jag kan förbättra en bild?:) Det har blivit blått i kanterna på ett träd och i löven, och jag vet inte riktigt hur jag ska fixa till det, tänkte att du kanske har något tips?:)
http://hanphos.blogg.se/2014/february/mitt-huvud-star-still.html

Svar: Visst! :)
simonpixel.webblogg.se

Ghugge

Men du är då för rolig och duktig, tänk om snön kunde skotta upp sig själv...!? Ha, ha..

Svar: Haha tackar, jo det hade varit något, eller skaffa sig snökanoner. ;)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar