Regn hela dagen

 
Idag har det nog varit rekordmycket regn och åska, iallafall för i år för det har hållit på i princip hela dagen med några få uppehåll. Dock så har själva blixtarna varit lite för långt bort eller så har det varit alldeles för ljus så jag har inte lyckat ta några fina blixtbilder ännu.
 
Hade gärna velat få sådana nån gång eller i varje fall ha fått provat på att fota det. Skriver nu när det är ett litet uppehåll igen för jag vill ogärna ha datorn eller annat igång när det åskar så mycket, man vill ju inte att ens saker ska gå sönder. Nu ska jag se film iallafall, får se hur länge jag kan kolla innan man måste stänga av igen.
3
Lynn

Verkar som att alla utom Kalmar har haft riktigt oväder. På kvällen började det åska lite och då provade jag att fota blixtar för första gången, men dom var rätt långt borta. Lyckades dock fånga några på bild så jag är nöjd även om bilderna kanske inte är dom allra bästa. Svår sak att träna på när det inte åskar så himla ofta.

Svar: Ja, man måste nog vara på en plats där det åska mycket för att kunna träna på det hehe. Jag såg dina bilder, de blev ju fina! :)
simonpixel.webblogg.se

Hanna Victoria Sahlqvist

Haha vi hade värsta cyklonen hos oss här om dagen! Skiiiit läskigt :)

Svar: Ojdå, såpass! :)
simonpixel.webblogg.se

mary

Fina bilder :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar