Fönstereffekter

 
Jag hade väntat hela dagen på att gå ut och fotografera lite och jag var ju tvungen att tajma det med hundrundorna så jag tänkte gå eftermiddagsrundan med dem först och sen bege mig ut, men precis innan jag gick ut så började ju så klart att regna.
 
Jag trodde att det bara skulle vara en skur, för jag har redan varit ute i sådana men det har hållit på i flera timmar nu, och ja nu är det inte så mycket lönt att gå ut när det både är mörkt och regnar, men hundarna ska iallafall gå kvällsrundan nu snart.
 
Jag var ju endå tvungen att ta några bilder idag trots att det inte var utomhus, men jag testade att fota regnet på garagetaket och det blev ju väldigt konstiga och estetiska effekter när man fotade igenom dem, vanliga rutor är det ju inga problem med det kan bli lite mindre skärpa men de här fönsterna förvärnger ju bilderna ganska mycket, men det är inte lika stor effekt på de här lågupplösa bilderna.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar