Alix den modige

 
Jag satt nyligen och kollade igenom fotomappen från det senaste blogginlägget och jag hittade två bilder till som jag vill visa, och motivet är Alix "den modige". Det som är lite synd bara var att bilderna togs i alla hast då jag inte visste hur länge han skulle vara kvar där men hade jag haft lite mer tid på mig så hade jag kunnat komponera bilderna lite bättre, för man ser ju inte helt hundra det "modiga" som han gör.
 
Han står ju på en stubbe det ser man ju men det som jag inte fick med är att han står ca 1-1,5m över vattnet och balanserar på stubben, så hade han inte haft så bra balans som han har så hade han ju kunnat plumsa i vattnet.
1
Madelene Englund

Hade icke ens jag vågat ;-) finns bilder på honom

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar