Siluetter - Fåglar

 
Oftas så ser jag just siluett-bilder som problem när man ska till exempel fota fåglar då det oftast blir det om man har fel inställning på kameran eller att man inte vill fräta ut himlen med mera. Men efter att ha kollat igenom bilderna från den senaste fotoresan i Skåne så tyckte jag att siluettbilder kan vara minst lika effektfulla som vanliga fågelbilder.
 
Jag har till och med tagit i rejält i redigering för egentligen så var det inte så här underexponerade men som sagt den här gången så ville jag ha silluetter. Kommer nog dock att lägga upp vanliga fågelbilder från den resan också men kan ju vara lite roligt med variation ibland.
1
Amanda

Jag tycker resultatet blev fantastiskt!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar