Det har blivit några platser

 
Farsan önskade sig en väggkarta i julklapp, men innan vi kunde hänga upp den så var vi ju tvugna att skaffa lite grejer eftersom vi inte vill göra en massa hål i väggarna med kartnålarna. Men idag på morgonen så hängde den i köket och nålarna som har satts dit visar på alla agilitytävlingar som familjen har varit på.
 
Jag har dock inte varit med på alla tävlingar men när jag var yngre så var jag det så alla nålar som är ditsatta vid Skåne har jag nog varit och eftersom vi bor i södra Sverige så är det ju inte så konstigt att det är där man har varit. Jag kom på att jag inte har varit högre upp än Borlänge, d.v.s jag har ju inte varit genom halva landet ens.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar