Frostmorgon

 
Jag kunde nästan ha gissat att det skulle bli minusgrader och frost den här morgonen i och med att det var så kallt när vi gick kvällsrundan med hundarna igår. Det kan väl få vara höst ett bra tag till tänkte jag då, men det tar nog ett tag innan vintern kommer eftersom det blev ju rätt så varmt och skönt under dagen sen med sol till och med, den har man ju inte sett någonting av på länge.
 
Om man kanske skulle ta och leta runt lite på internet ikväll efter julklappar, det börjar ju bli dags för det.
3
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Så fint med frost :) Vill också fota frost, och blev lite sugen imorse när jag gick till jobbet att fota lite i morgondimman, men det hann jag inte :P

Svar: Ja visst är det. Morgondimma är också snyggt. :)
simonpixel.webblogg.se

Ludwig Sörmlind

Härliga frostbilder som ger en försmak på vad som komma skall. Den sista med vad jag misstänker är ett staket blev min favorit. :)

Svar: Tack så mycket, ah försökte fånga röken/ångan som blev av den blandade kylan och värmen. :)
simonpixel.webblogg.se

Johanna During

Asså wow! Så vackert :D Blir sugen på att plocka fram min kamera igen när jag ser detta.

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar