Discgolf gif-animation!

Det var verkligen inte igår som man använde sig utav gif-animationer, det är nog flera år sen när jag tänker efter. Jag vet inte varför men för nån dag sedan så blev jag sugen på att testa det igen och jag hade till och med glömt hur man gjorde, det finns ju flera sätt som man kan göra det på men jag letade rätt på första bästa klipp på tuben sen när jag hade kollat igenom den lite snabbt så kom minnet tillbaka igen.
 
 
Man kan ju både göra gif-animationer från stillbilder och video, jag har testat båda sätten men tycker oftast att video blir bäst, det beror ju lite på vad för slags animation man ska göra. Men jag tog i alla fall med mig min actionkamera sist jag var ute och lirade lite discgolf, och nedan kan ni se resultatet.
 
 
Man kan nog göra både bättre och snyggare gif-animationer men för att vara första gången på väldigt länge så blev dem ju ganska bra ändå. 
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar